Formandsberetning til generalforsamling den 25/10 2018:

Vi startede med bestyrelsesmøde i januar, hvor matchplanen blev lavet.

Vi startede sæsonen med morgenkaffe og 9 hullers spil, den 5. april 2018, vi har været 48 medlemmer i år.

Hyggematchen med Seniorherrerne i år blev afholdt den 9/5  det var seniorherrerne  der var arrangør i år. Herrerne var i flertal, men en hyggeligt match med spisning bagefter.

Torsdag den 31. maj havde vi arrangeret udflugt med seniorherrerne, vores udflugt gik til Kaj Lykke golfklub, her havde vi godt vejr, og hyggelig dag, men for få golfspillere af både damer og herrer.

Torsdag den 9/8 havde vi venskabsmatch med Skærbæk Mølle, vi havde en hyggelig golfrunde, med efterfølgende spisning og hygge.

Torsdag den 23/8 havde vi vores egen udflugt til Ho golfklub, her var der kun 20 golfspiller. Bestyrelsen har snakket om hvorfor der ikke kommer flere til vores udflugter, der bruges en del tid for bestyrelsen at arangerer disse udflugter, så man tænker lidt er man ikke interesseret, er det for dyr, skal vi ikke bruge tid på det.

Den 3/9 var vi til Jydepottematch i Give, Give vandt jydepotten.

Jeg håber vi får valgt 2 nye til bestyrelsen, 5 medhjælpere, da det er nødvendigt for vores videre eksistens.

Jeg vil sige tak til medhjælpere og bestyrelsen for godt samarbejde i det forløbne år.

Bodil Bloch