Banen

Årsberetning 2016

• Forberedelser til sæsonstart (møder januar og februar), – bestyrelse på kursus i golfbox-registrering, ny opsætning, der kræver lidt indlæring! Vi har tidligere indberettet alles score, men nu er opsætningen på forhånd lavet i golfbox med tilmelding som til turnering, og det er blevet godt modtaget af alle. Men efter spil skal der administreres på en lidt anden måde og lidt mere besværlig for os, men det fungerer.
  • Sæsonstart 5. april. Enkelt aflyst tirsdagsmatch pga. torden.
  • Udflugt til Ribe 21. maj. !5 tilmeldte i dejligt varmt vej, der godt nok endte i tordenskylle, men de fleste var kommet ind – til dejlig æblekage!!
  • Hyggematch med Mens Section 24. maj. Som sædvanlig en gemytlig aften.
  • Solheim Cup m. Skærbæk Mølle 14. juni. Foursom hulspil med HCP – en spændende spilleform, som var forberedt med forudgående øverunder hjemme. Skærbæk Mølle vandt denne 1. runde med resultat 10 – 7!!
  • Sommerpause
  • Pink Cup 31. juli. Som tidligere et stort arbejde, der trækker lidt tænder ud af bestyrelsen. Men vi har et godt samarbejde, så det forløb så godt. Der var 56 deltagere, og afregningen til Kræftens Bekæmbelse lød på knap 23.000,- kr.
  • Pokalmatch m. Mens Section 11. august. Vi vandt!!
  • Besøg fra Gyttegård 16. august. Dejlig dag med 20 spillere fra Gyttegård
  • Solheim Cup m. Skærbæk Mølle 23. august. Single hulspil m. HCP. Varde vandt denne 2. runde med 15 – 9 og totalresultat over de 2 turneringer gav så et resultat på 22 – 19 i Vardes favør – så vi vandt!!